SSV Tid og Kunder – time/sagsstyring og kunderegister

SSV Tid og Kunder er et simpelt program til at holde styr på kundedatabasen og til enkel time- og sagsstyring.

Det er et program, der er udviklet gennem 20 år, og opfylder de basale behov for mindre virksomheder til at holde styr på kundekartotek og leverandører, have logning og overblik over sager og projekter og nemt kunne registrere time-forbrug (både faktureringsbare og ikke-faktureringsbare), for nem afregning, fakturering og overblik.

På hver kunder eller projekt, kan du føre log over alle hændelser og opgaver. Her har du overblik over historikken, og kan angive timeforbrug.

Vi ved der findes mange andre programmer på markedet, og det ofte kan fås som en del af større programmer, men det her er et simpelt program til de små behov. Så hvis dine behov ikke er til de store CRM- eller ERP-løsninger, som også kan være en meget dyr løsning, ikke helt harmonerer med de mange projekts- eller sagsstyringsværktøjer, der ofte er målrettet konsulenter, håndværkere og projektledere, men hvis du omvendt er træt af at holde styr på dine timer, kunder og sager i et regneark – så kunne SSV Tid og Kunder måske være løsningen for dig.

Du kan trække et totalt overblik eller fordelt på alle kunder, opgaver, projekter eller medarbejdere , og se det samlede timeforbrug i timer, der kan faktureres eller “tæller” (ikke-faktureringsbare timer). Hermed får du det fulde overblik over timeforbrug, ikke bare de timer der kan faktureres.

Fordele

En fordel med vores program, er at det er installeret på computeren/serveren, frem for at køre som en webbaseret løsning, som nyere systemer. Samtidig kan du have dine oplysninger i en database, frem for et regneark.

Det giver nogle klare fordele:

  • En hurtigere og mere smidig brugeroplevelse
  • Et godt og hurtigt overblik
  • Nem søgning på tværs
  • Mulighed for nemt og enkelt at finde hele historikken på en kunde, en sag, et projekt eller en opgave.

Da det er et program vi har udviklet over mange år, kan vi tilbyde det til en skarp pris, men med mindre tilpasninger, så det bedre kan målrettes dine behov.

I et dashboard får du overblik over dagens huskere og vigtige påmindelser. Her kan du også se opgaver der er tæt på deadline eller har overskredet deadline.

Funktioner

  • Kunderegister og leverandørregister
  • Mulighed for andre registre, f.eks. projekter, produkter, udstyr og software
  • Sagsstyring og simpel projektstyring
  • Registrering af timeforbrug på kunder, sager og projekter (kan skelne mellem faktureringsbare timer og ikke-faktureringsbare timer)
  • Mulighed for påmindelser og advarsler
  • Kundelog og fuld historik
  • Kan skabe faktureringsgrundlag og overblik over timeforbrug og sager
  • Kan vise dagens aktuelle sager, påmindelser og “røde sager” (tæt på eller overskredne deadlines)
  • Kan eksportere data til brug i andre programmer.
Opret sager eller opgaver på kunder eller projekter. Tildel dem prioritering, omfang, status, påmindelser og deadlines. Sæt ansvarlig og tildel udførende ressourcer.

Ring på tlf. 35 82 68 86 eller send os en besked, hvis du vil høre mere om SSV Tid og Kunder.